poniedziałek, 3 października 2011

Wenn dein Herz nicht mehr in mir schlägt

 Argh. Jakie to dziwne, że człowiek najbardziej samotny czuje się wśród ludzi. Nie ogarniam tego po prostu. Zresztą, ostatnio usłyszałem, że ja niczego nie ogarniam. I chyba muszę zgodzić się z tym stwierdzeniem, bo coś mi się wydaje, że mój iloraz inteligencji spada coraz niżej. Czasami nie rozumiem samego siebie - jak mogę popełniać te same błędy w kółko i w kółko?

Szkoła mnie powoli zaczyna wkurwiać, a zaczęła się dopiero miesiąc temu. W sumie to matematyka to dla mnie czarna magia, a biologia to chyba piąty język, którego się uczę. I obawiam się, że jest trudniejszy od suahili. Ale przynajmniej babka jest w porządku i przeniosła nam dzisiejszy sprawdzian, za co jestem jej w chuj wdzięczny, bo nie potrafiłem nawet wymienić rodzaji tkanek. Ze mną jest coraz gorzej o_o

Pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole,pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole,  pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole,  pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole, pierdole. KURWA. PIERDOLE WSZYSTKO! ><

Zastanawiam się... Zastanawiam się co ja takiego zrobiłem, że nic mi się nie udaję. Ha, i tracę powoli przyjaciół i to z głupich powodów. Przez ostatni czas bałem się, że zakocham się w A., ale nic takiego na szczęście się nie wydarzyło, więc jestem z siebie dumny, bo przyjaciółki nie stracę. Ale.. Kurwa. Ona mi powiedziała, co do mnie czuje.  A kilka dni wcześniej to samo powiedział mi V.  (btw. V. to dziewczyna, która sądzi, że jest chłopakiem, dlatego zwracam się do niego w formie męskej czy jak to się tam zwie)
Co powinienem zrobić? Sam już nie wiem. Chyba najlepiej by było, jakbym zniknął z tego świata. Przynajmniej jeden problem z głowy. Zostaje tylko głód, wojny etc.

M. znalazła sobie chłopaka i ma mnie teraz w dupie. No fajnie, fajnie. Z każdym dniem wkurwia mnie coraz bardziej udając, że nie ma czasu, bo się uczy. Ale potem widzę ją na mieście. Nie mam najmniejszego pojęcia, co się z nami stało. Kiedyś byliśmy nierozłączni. Dosłownie. A teraz... Teraz jak zobaczę ją raz na miesiąc to jest cud. Dzięki niej zrozumiałem, że nic nie jest stałe i wszystko przemija. Wszystko. Ale to tylko kwestia czasu.

_______
Pamiętasz, jak kiedyś Ci na mnie zależało?

4 komentarze:

  1. Przykro mi, że tak się stało. :c To boli, kiedy opuszczają nas przyjaciele, ale czy przyjaciele, którzy od nas odchodzą, zostawiają nas, kiedykolwiek nimi byli? To samolubne. To głupie. Ale mam nadzieję, że znajdziesz nowych, lepszych. Takich prawdziwych, bo tego najbardziej Ci trzeba. Co potwierdza pierwsze zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając to,zobaczyłem dokładnie to co ja przeżywam...
    Jeśli chodzi o szkołę to dla mnie zawodowe to czarna magia .w.''
    Bo generalnie profesorka ma nas w dupie,ale to już w nawiasie XD
    Powiem tak...
    Wiem jak się czujesz bo przeżywam dokładnie to samo teraz...
    Ostatnio wiele osób zaczęło się ode mnie odwracać nie wiem z jakiego powodu... .///.''
    Do tej pory nie mogę znaleść na to odpowiedzi,co mnie wręcz przerasta... >.>
    Zgodzę się z komentem powyżej...
    "[...] potrzeba Ci nowych znajomych. Takich prawdziwych [...]"
    W sumie to mi też,ale ja jestem z innej pułki .____.''
    *przygląda się regałom*
    Jestem niżej .w.''

    Tak,próbowałem być zabawny,nie wyszło of course XDD
    3maj się i pamiętaj,jeśli czegoś potrzebujesz i chcesz pogadać,to jestem do Twojej dyspozycji~~
    *tuli*
    Jakoś razem przez to przejdziemy i będzie dobrze ^^
    Pozdrawiam~~ <3

    P/S
    Musiałem zrobić korektę,bo oczywiście moja klawiaturka mnie kocha =w=''
    No cóż,zdarza się XDD

    OdpowiedzUsuń