poniedziałek, 21 maja 2012

Subete ga anata ni mieru

Czemu to zrobiłeś? Po co mi to mówiłeś? Czy ty w ogóle masz pojęcie, co to dla mnie znaczyło?  Czuję się jak zabawka. Porzucona, stara zabawka przez jakiegoś niedojrzałego bachora, który nie wie czego pragnie w życiu. Nie wiem po co mnie pocałowałeś, po co mierzwiłeś moją grzywę i po co złapałeś mnie za dłoń, gdy wracaliśmy nocą przez park. Przecież jesteś z moją przyjaciółką. Ona Ciebie kocha. Skrzywdzisz ją tak samo jak mnie. Czerpiesz z tego jakąś chorą przyjemność patrząc na spływające po policzkach łzy ludzi, którzy Ci ufali?

Nie chcę tego. Nie chcę tego. Nie chcę tego. Nie chcę tego. Nie chcę tego. Nie chcę tego.
Dlaczego okłamuje nawet sam siebie?
Kłamstwo powtarzane setki razy nie stanie się prawdą.
Chociaż byłoby lepiej, gdyby tak się stało.

Nawet mój organizm jest przeciwko mnie.
Nie potrafię tego zrobić.
Nawet ból nie daje mi ukojenia.
Co się ze mną dzieje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz