niedziela, 21 października 2012

bokura no sakura~~

Nie robię tego od prawie dwóch tygodni.
Udało mi się prawie całkowicie zerwać z Nim kontakt, gdyby nie wczorajszy sms, który oczywiście musiałem wysłać, będąc w pełni nieświadomy tego, co robię. Mam nadzieję, że nie odpisze. Tak jak zawsze to robił.

Ostatnio spotkała mnie dziwna sytuacja. Siedziałem sobie na schodkach i słuchałem muzyki, czekając na przyjaciółkę, która oczywiście się spóźniała. Nagle przede mną przykucnęła kobieta i mówi mi "Nie rób tego więcej". Możecie sobie wyobrazić moje zdziwienie i dezorientację? Wdałem się w krótką dyskusję z tą kobietą. Chodziło jej o moje blizny. Zainteresowała się mną, mimo, że w ogóle mnie nie znała i zapewne nigdy więcej mnie nie ujrzy. Ale właśnie świadomość, że są jeszcze na świecie ludzie, którzy nie są na wszystko obojętni, trzyma mnie przy życiu.

Powiedz mi, że mnie kochasz. Cii. Wiem, że to będzie kłamstwo.
Po prostu to powiedz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz