piątek, 2 grudnia 2011

何故?!

私はあなたの近くにいたい。だから、私から離れて行かないで。何故あなたはわしを愛してくれないの?わたしは何か間違ったじちうぃしましたか?彼は俺のこと、もう好きじゃないんだよ。なので、僕はちっちと死んだほうがよさそう。ないてもいい?月を求め家なく。あなたはいなくてさびしい。あなたにまたお会いできる野が待ち遠しくてなりません。あなたのこと思っています。いつも、あなたの子と思っています。俺を誰だとおもってやがる?どうして私のこと好きじゃ荷の?僕のこと隙?本問いに愛してる。わかってる、わかってるよ。元気がなくなった。私の心はずたずたです。世間はひどい。冷たい。幻ばかり。みんなは意地悪。欲張り。偽者。私はここにいて輪いけないきがする。あなたもいて輪いけない。誰も。みんなで死にましょう。打ち明けられない誰も信じられない誰も彼も。ほらすべて見えない差し込んだ光が消えて今にもかれる。心が閉ざして今にも壊れてゆく。涙を殺して笑う日々よ。心が示した信じる意味のなさを。私を殺した偽善人よ。
私のことはあきらめてください。私は死んだ。

Oh. W kilku prostych zdania po japońsku, napisałem, co czuję.

3 komentarze:

  1. "W kilku prostych zdania po japońsku..." Ej! XD' Skoro to takie proste, to powiedz mi, co to znaczy. >>' Aż tak umiesz japoński? : o Ja nawet hiragany perfect nie opanowałam, zbyt leniwa jestem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdania naprawdę są proste - tylko tyle co kanji się tam wrzuciły. Wiesz, w ciągu najgorszych miesiącach moje życia siedziałem i uczyłem się japońskiego całymi dniami, a potem jak mi się polepszyło to dołączyłem do zaawansowanej grupy w szkole językowej.

    OdpowiedzUsuń